dimarts, 21 de febrer del 2012

Els meus esports


Des de petita que practico molts esports bàsicament he fet natació, tennis, hokey, ara faig atletisme i des dels 8 anys enduro
Natació m'hi van apuntar per aprendre a nadar i després  un cop vaig aprendre m'hi vaig desapuntar després durant un any vaig provar de fer hokey però no hem va agradar gaire i vaig començar a fer tennis durant 7 o 8 anys i després  vaig deixar-ho fa dos anys per  començar a fer atletisme que m'agrada molt i m'especialitzo en distancies curtes com 60m, 100m, 200m, i 300m també faig relleus de 100m, 300m i 400m i salts com llargada i triple durant a questa temporada no he pogut fer salts per culpa del genoll però ara que hem fa menx mal començo a poder entrenar salts de llargada, triple començaré a entrenar quan tingui el genoll completament bé perquè triple requereix molta força ales cames i al genoll no m’ho aguanta.
Vaig començar a fer enduro quan jo i el meu germà ens va agradar veure com el meu pare competia i entrenava amb la moto ell ens ha entrenat fins ara.
És un esport que requereix força física.
Entrenem tots els diumenges que podem i quan hi ha “endurets” anem a competir i practicar al mateix temps.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada